diumenge, 23 de gener del 2011

millors treballs educació artística

No se si és el millor treball o no, tampoc sé si està del tot bé, però he triat aquest treball per penjar al bloc perquè realment el vaig gaudir. Sincerament, dibuixar i fer manualitat o treballs artístics mai a set un del meus forts... però en aquest dibuix hem vaig sentir bastant orgullós del resultat. Mai havia fet un dibuix copiant-lo al revés, no hem vaig fixar en cap moment si m’estava sortint bé mentre el feia, simplement anava copiant els traços i línies del dibuix com si fos una forma abstracte, no definit. Al veure el resultat hem vaig sorprendre i hem vaig animar i motivar per seguir fent els següents treballs de l’assignatura i intentar gaudir d’aquesta assignatura. Una cosa, que quan la vam començar, pensava que no passaria...





L’altra treball que vull destacar és el que vam fer amb ceres i amb el dibuix del fons marí. És una de les activitats que més vaig gaudir fent-la. Hem va recordar quan era més petit i feia creacions semblants.
És curiós com repassant el dibuix sobre la làmina pin

tada amb cera, agafa el color. A més, crec que es podria treure partit d’aquesta activitat per treballar-la amb nens petits, la podrem utilitzar com a futurs docents.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada